Właściwości "naprawcze" świec strumieniowych.
Zdarza się, że strumieniowe świece zapłonowe działają na silnik jak „eliksir młodości”:
1. W Daewoo Lanos podczas pracy silnika na tradycyjnych świecach zapłonowych, przy zasilaniu gazem LPG, często występowały strzały w kolektor dolotowy. Przy zastosowaniu strumieniowych świec zapłonowych V4, problem ten w ogóle nie występował.
2. W Daewoo Nubira podczas pracy silnika na tradycyjnych świecach zapłonowych, przy zasilaniu gazem LPG, przy ruszaniu dawało się wyczuć szarpanie silnika. Po zamontowaniu świec strumieniowych V7 problem zniknął.
3. W Oplu Vectra podczas pracy silnika na tradycyjnych świecach zapłonowych, przy zasilaniu gazem LPG, podczas przyśpieszania dawało się wyczuć „dziurę” zanim auto zaczęło przyśpieszać. Po zamontowaniu świec strumieniowych V7 problem ten występuje ale w dużo mniejszym stopniu.
4. W testowanych silnikach dwusuwowych, motoroweru Derbi Senda 70 cm3 i krosowej Hondy 250 cm3, przy zastosowaniu tradycyjnych świec zapłonowych, zimny silnik trzeba było kilkakrotnie odpalać aby nie zgasł, natomiast po zamontowaniu strumieniowych świec zapłonowych V4 i V7, zimne silniki obydwu motocykli odpalały i utrzymywały pracę po pierwszym „kopnięciu”.
Powyższe zalety strumieniowych świec zapłonowych wynikają z faktu, iż przy stosowaniu tych świec, zjawisko gubienia zapłonu prawie nie występuje.
Strumieniowe świece zapłonowe to zapoczątkowana w Polsce rewolucja w motoryzacji na skalę światową !!!