Panel Menu
Witam, serdecznie zapraszam do wnikliwego przeanalizowania poniższego filmu, a następnie do wnikliwego przeanalizowania mojego stanowiska.
      Film szkalujący świece strumieniowe został nakręcony tendencyjnie z "mową nienawiści" i niezgodnie z prawdą. Może zacznę od tego co najwyraźniej widać. Otóż w 12 min. 22 sek. filmu prezentowane są świece strumieniowe wkręcone w imadle, nie na tym samym poziomie, co świeca tradycyjna, w odniesieniu do początku gwintu świec. Prowadzący fałszywie przekonuje, że stożek świecy strumieniowej wystaje w komorze spalania w dużo większym stopniu a niżeli elementy świec tradycyjnych. Poniżej na zdjęciu prezentuję świecę strumieniową oraz świece tradycyjne (jedno i dwuelektrodowe), na którym to zdjęciu widać że stożek świecy strumieniowej wystaje w komorze spalania silnika w stopniu zbliżonym jak elektrody zewnętrzne świec tradycyjnych, i w żadnym stopniu świeca strumieniowa  nie koliduje z pracą tłoka czy zaworów. Ponadto prowadzący stwierdza, że stosowanie świec strumieniowych zwiększa stopień sprężania o kilka procent, co za bzdura, jeżeli uwzględni się, że świeca strumieniowa ma w swoim wnętrzu komorę do której wtłaczana jest porcja świeżego ładunku, to różnica w stopniach sprężania oscyluje w ułamku procenta, na poziomie różnicy jaka występuje pomiędzy stosowaniem, tradycyjnej świecy jednoelektrodowej względem stosowania tradycyjnej świecy czteroelektrodowej. 
     Rzecz druga, prowadzący zapowiada, że przeprowadzi test na hamowni a potem co najważniejsze (podkreślam „najważniejsze”) test na spalanie - dlaczego tego nie zrobił? (3 min. 47 sek. filmu).

     Rzecz trzecia - test na hamowni. Na filmie widać, że wkręcanie się silnika na wysokie obroty na świecach tradycyjnych trwa około 6,1 sekundy (4 min. 50 sek. filmu), natomiast po wymianie świec na strumieniowe trwa około 5,3 sekundy (6 min. 35 sek. filmu), to stawia pod wielkim znakiem zapytania uczciwość tych testów. Jeżeli czas wkręcenia się silnika na wysokie obroty przy stosowaniu świec strumieniowych jest o około 14% krótszy, to jakim cudem charakterystyki pracy silnika na świecach tradycyjnych i świecach strumieniowych wyszły takie same? Jest tylko jedno sensowne wytłumaczenie, nie można ufać człowiekowi, który z plucia na innych zrobił sobie źródło dochodu.

     Rzecz czwarta - dymienie silnika podczas testu na świecach strumieniowych. Proszę zwrócić uwagę na fakt który widać na filmie w 6 minucie i 3 sek. filmu, gdzie widać wykręcone świece tradycyjne, z których pierwsza z prawej ma gwint skąpany w oleju, co świadczy o tym, że rzęch na którym robiono testy miał uszkodzoną uszczelkę pod pokrywą klawiatury, przez co do otworu świecy dostała się porcja oleju, która następnie przedostała się do cylindra podczas wymiany świec, i to jest przyczyną obserwowanego dymienia silnika.

     Czy zapłon strumieniowy jest rewolucyjną formą zapłonu, mogącą w znaczącym stopniu podnieść wydajność silnika? Według prowadzącego i jego towarzysza, to bzdura  (9 min. i 20 sek. filmu). Natomiast według inżynierów Formuły 1 i innych specjalistów w dziedzinie motoryzacji, zapłon strumieniowy znacząco podnosi sprawność energetyczną silnika. Proszę wnikliwie przeanalizować materiały na podstronie
Zapłon strumieniowy na świecie”, a zrozumiałym się stanie, że przyśpieszenie procesu spalania za pomocą zapłonu strumieniowego, jest rewolucyjną technologią.

     Dodatkowo cała seria chorych wywodów typu, że nie mam patentu na świece strumieniowe, na które defakto patent mam, seria chorych wywodów dwóch amatorów, których wiedza techniczna w mojej ocenie pozostawia wiele do życzenia.

     Dlaczego zawiesiłem sprzedaż świec strumieniowych? Otóż uznałem, że nie powinienem oferować świec bez dedykowanej mapy zapłonu, a to wymaga zaplecza technicznego i finansowego czym w chwili obecnej nie dysponuję. Oferując świece strumieniowe z dedykowaną mapą zapłonu do wybranego silnika, można uzyskać najkorzystniejsze parametry jego pracy i taki produkt będę chciał oferować swoim klientom.


25.03.2020r.
Pełka Radosław
Strumieniowe świece zapłonowe to zapoczątkowana w Polsce rewolucja w motoryzacji na skalę światową !!!
Copyright © 2018-2020 by "Radosław Pełka" • Wszystkie Prawa Zastrzeżone • polityka plików cookies • Strona wynalazcy www.virp2.pl